برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه !

سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه !

چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 13:42

بچه ها یارانه من از ماه قبل قطع شده، کسایی که مانند من یارانه شون قطع شده و معترضن نسبت به این قضیه میتونن برن تو سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه که آدرس اون رو در زیر همین یادداشت میذارم، هم علت قطع شدن یارانه و هم اقدام جهت اعتراض به این موضوع رو میشه تو اون انجام داد. البته برای ورود به سامانه شماره ملی سرپرست و شماره اون حسابی که یارانه توش واریز میشد لازمه. اینو گفتم که از قبل آمادش کنین که معطل نشین!!

 

 

به منظور ورود به سامانه استعلام یارانه نقدی همین جا کلیک کنین!

 

رخنه ای برای نفوذ

- یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

رخنه ای برای نفوذ
  رخنه ای برای نفوذ حسن نجاری/ اعتدال و امید: شرایط حساس فعلی وشرایط با اهمیت و راهبردی پسا توافق ؛ و جنگ وجدال رسانه ای گروههای داخلی در رابطه با پرچم داری ؛ پیروزیهای سیاسی و اقتصادی ناشی از احتمالات روند پسا تحریم ؛ و رویکرد جدید بین المللی نسبت به مناسبات اقتصادی و […]

 

رخنه ای برای نفوذ

نویسنده: حسن نجاری/منتشره در سایت اعتدال و امید:http://etedaaloomid.ir/?p=10630

شرایط حساس فعلی وشرایط با اهمیت و راهبردی پسا توافق ؛ و جنگ وجدال رسانه ای گروههای داخلی در رابطه با پرچم داری ؛ پیروزیهای سیاسی و اقتصادی ناشی از احتمالات روند پسا تحریم ؛ و رویکرد جدید بین المللی نسبت به مناسبات اقتصادی و سیاسی با جمهوری اسلامی ایران ؛ چند نکته قابل ارزیابی و توجه می باشد .

در این نبرد دیپلماتیک که سالها بین جمهوری اسلامی ایران و بلوک غرب مخصوصا امریکا در جریان بود و می باشد ؛ تا این لحظه با برنامه اقدام مشترک که مورد قبول طرفین درگیر قرار گرفته است ؛ به مرحله اجرایی نزدیک می شود ؛ جالب است که در این مرحله هرکدام از طرفها نسبت به داده وستانده خود بر اساس برجام رضایت نسبی داشته و در حال توجیه آن به دوستان و مردم خویش می باشد .

و اما جریانی در داخل کشور مان تلاش دارد که همه این احساس پیروزی و موفقیت در نبرد دیپلماسی کم سابقه در تاریخ سیاسی جهان ؛ را به نفع یک جریان یا یک طبقه خاص از طرفهای در گیر موضوع هسته ای , مصادره کند .

 

ادامه مطلب ...

بیش از ۱۰۰ روز مانده به انتخابات؛ نوبت به اسامی رسید


 بیش از ۱۰۰ روز مانده به انتخابات؛ نوبت به اسامی رسید

هفته نامه صبح صادق:

در حالی که هنوز بیش از صد روز به انتخابات مانده اسامی نامزدهای احتمالی به اندازه‌ای صفحات روزنامه‌ها را پر کرده که گویی تبلیغات انتخاباتی آغاز شده و از نظر برخی تکلیف کرسی ریاست مجلس دهم نیز روشن شده است.
روزنامه «آرمان» در این زمینه پیشتاز بود که در روز نخست هفته در تیتر اول خود ذیل تیتر «7 نامزد انتخاباتی از پاستور تا بهارستان» به اسامی علی اکبر ولایتی، محمد غرضی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، غلامعلی حداد عادل، محمدرضا عارف و سعید جلیلی اشاره کرد و نوشت: «مردانی که اگر از حضور در پاستور بازماندند اکنون می‌توانند در رکن قانونگذاری کشور و انتخابات مجلس تأثیرگذار باشند و زمینه‌های تفوق سیاسی خود و طیف همراه‌شان را در آینده فراهم آورند.»
این روزنامه در همین شماره در پاسخ به این پرسش که «کدام اصلاح‌طلب، کاندیدای دو انتخابات اسفند ماه می‌شود؟» به سراغ شخصیت‌هایی چون؛ عباس عبدی، صادق زیباکلام، فیاض زاهد، جواد اطاعت، زهرا اشراقی، حسین تبریزی، داریوش قنبری، شهربانو امانی، محمدجواد حق‌شناس و مهدی آیتی رفت و از آنها درباره آمدن‌شان به عرصه رقابت‌های انتخاباتی جویا شد که پاسخ اغلب آنها مثبت بود.
«شرق» هم سرمقاله نخستین روز هفته‌اش را به «آینده سیاسی سیدحسن خمینی» اختصاص داد و نوشت: «اگر سیدحسن خمینی در انتخابات آتی مجلس خبرگان حضور پیدا نکند، بالقو‌گی‌اش را از دست نمی‌دهد. پس نباید بالقوه‌ای را که می‌تواند فعلیت پیدا کند و سیاستی را خلق و دگرگونه کند، به امر ممکن و امر واقع تخفیف و تقلیل داد.» 
 

ادامه مطلب ...

سخنرانی کاندیدای احتمالی مجلس در روز تاسوعای حسینی در گناباد +عکس

سخنرانی کاندیدای احتمالی مجلس در روز تاسوعای حسینی در گناباد +عکس
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ
 
یکی از کاندیدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی روز تاسوعای حسینی در یکی از محافل حسینی گناباد به بیان سخنرانی خواهد پرداخت اما علل این سخنرانی و هدف از آن علامت سوالی است که باید مسئولین جوابگو باشند.
IMG_3267
 
ادامه مطلب ...