برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

مضرات طرح استانی شدن انتخابات چیست؟

مضرات طرح استانی شدن انتخابات چیست؟

مهدی نورایی

م

برای اولین بار در سال ۱۳۷۸ موضوع استانی شدن انتخابات در قالب طرحی از سوی مجلس پنجم مطرح گردید. بعدها مجالس ششم، هفتم و هشتم نیز طرح مذکور را همراه با اصلاحاتی به جریان انداختند لکن هیچ کدام در تبدیل این طرح به قانون موفق نشدند.

حال برای پنجمین بار طرح استانی شدن انتخابات از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد توجه واقع شده است. این دسته از نمایندگان که مدافعان طرح استانی شدن انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شمار می‌آیند ادله‌ای را در توجیه اقدام خود بیان نموده اند که در ادامه به مهمترین آنها توجه خواهد شد.

ادامه مطلب ...

حضور غیر منتظره دو چهره قدرتمند در انتخابات مجلس گناباد

حضور غیر منتظره دو چهره قدرتمند در انتخابات مجلس گناباد

یکی از این دو کاندیدا، نماینده ادواری مردم تهران بوده و در کارنامه خود پست مهم معاونت ریاست جمهوری را داشته است.

نامزد دوم نیز تقریبا در تراز فرد اول بوده و چهره ای برای همگان شناخته شده است. وی مشاور یکی از روسای جمهور قبلی بوده است.

لازم به ذکر است هر دو نامزد، گنابادی الاصل هستند و در صورت انتخاب به عنوان نماینده، شاهد تحولات بنیادین در شهرستان خواهیم بود.

انتظار می رود این دوره از انتخابات مجلس در گناباد به دلیل حضور چهره های بسیار مطرح در آن، انتخاباتی بسیار داغ و حساس باشد و نتایج آن در سطح ملی و حتی جهانی نیز انعکاس یابد.

به اشتراک بگذارید...

لزوم پویایی گفتمان نقدمدیران 'گناباد

 شماره مطلب : 11598

زمان انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

حسن نجاری

حسن نجاری

لزوم پویایی گفتمان نقدمدیران

شکایت جناب دکتر مسلم رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گناباد از پایگاه خبری گنابادتایمز قبل از اینکه یک پرونده عادی به نظر رسد ؛از دیدگاه جامعه؛عوام و افراد تاثیر گذار در فضای رسانه می تواند زور آزمایی مدیران و صاحبان شوکت ومکنت با رعیت و ذهن پرسشگر جامعه باشد .

بسمه تعالی

امام علی علیه السلام:
اگر رعیت‌ بر تو به ستمگری گمان برد، عذر خود را به آشکارا با آنان در میان نه و با این کار از بدگمانیشان بکاه، که چون چنین کنی، خود را به عدالت پروده‌ای و با رعیت مدارا نموده‌ای. عذری که می‌آوری سبب می‌شود که تو به مقصود خود رسی‌ و آنان نیز به حق راه یابند”.

ادامه مطلب ...

حساس ترین وظیفه شورای اسلامی چهارم روشناوند

حساس ترین وظیفه شورای اسلامی چهارم روشناوند

روشناوند با جمعیتی منحصر به فرد در بین تمامی روستاهای تابعه شهرستان گناباد و داشتن بخش تولید و خدمات در حوزه های کشاورزی و دامپروری و جمعیتی جوان ومستقر در روشناوند بدون اینکه قصد تخلیه روستا را (مثل بسیاری از روستا های دیگر )ندارند و مصمم و با اراده ای پولادین آماده اند که روشناوند بزرگ را آن چنان که شایسته اوست بسازند .

به گزارش گنابادتایمز به نقل از وبلاگ روشناوند ، حسن نجاری مطلبی را در خصوص شورای اسلامی روستا نوشته است که در ابخش روستاها انتشار می یابد:

ادامه مطلب ...

نقش دستگاه قضایی گناباد وپویایی گفتمان نقد مدیران شهرستان

 

 

نقش دستگاه قضایی گناباد وپویایی گفتمان نقد مدیران شهرستان

امام علی (ع):

"اگر رعیت‌ بر تو به ستمگری گمان برد، عذر خود را به آشکارا با آنان در میان نه و با این کار از بدگمانیشان بکاه، که چون چنین کنی، خود را به عدالت پروده‌ای و با رعیت مدارا نموده‌ای. عذری که می‌آوری سبب می‌شود که تو به مقصود خود رسی‌ و آنان نیز به حق راه یابند".

شکایت جناب دکتر مسلم رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گناباد از پایگاه خبری گناباد تایمز قبل از اینکه یک پرونده عادی به نظر رسد ؛از دیدگاه جامعه؛عوام و افراد تاثیر گذار در فضای رسانه می تواند زور آزمایی مدیران و صاحبان شوکت ومکنت با رعیت و ذهن پرسشگر جامعه باشد .

دستگاه خدمتگذار و اسلامی قضایی که براساس فقه مترقی شیعه همیشه فعال وپویا بوده و در خیلی از مواقع ملجاء و پناهگاه مظلومین بوده وخواهد بود ,در روند رسیدگی به پرونده ها قطعآ قانون و رسیدگی براساس قانون برایشان ملاک خواهد بود . ودر اینجا ما نمی توانیم برای دستگاه قضایی تعیین تکلیف نماییم .

ادامه مطلب ...

شکایت علیرضا مسلم از گنابادتایمز

دکترعلیرضا مسلم

شکایت علیرضا مسلم از گنابادتایمز

گنابادتایمز که نسبت به برخی عملکردهای مدیریتی سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی شهرستان گناباد انتقاد کرده بود با شکایت وی به دادگاه فراخوانده شد.

به گزارش گنابادتایمز، علیرضا مسلم،سرپرست پیشین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان گناباد از شبکه تخصصی پیگیری مطالبات مردمی گناباد ” گنابادتایمز” شکایت نموده است.

شایان ذکر است این شکایت دایر به نشراکاذیب،افترا و توهین در واکنش به انتشار مطلبی تحت عنوان “آقای دکترمُسلم،این ره که تو می روی به ترکستان است!” در بخش مطالبات مردمی شبکه گنابادتایمز صورت گرفته است. در مطلب مذکور انتقاداتی در مورد عملکردهای مدیریتی وی از جمله بروز تخلفات در برخی  استخدامی های قراردادی ذکر شده است.
براین اساس دادگاه مربوطه در تاریخ دهم تیرماه سال جاری در دادگاه عمومی جزایی شهرستان گناباد برگزار خواهد گردید.

مطلب مرتبط :

آقای دکترمُسلم،این ره که تو می روی به ترکستان است!

شماره مطلب : 11498
زمان انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

تغییر و تحولات جدید در فرمانداری گناباد

فرمانداری گناباد

تغییر و تحولات جدید در فرمانداری گناباد

براساس آخرین اخبار بخشداران جدید کاخک و مرکزی مشخص شدند.

به گزارش گنابادتایمز، از ابتدای شروع به کار فرماندار جدید در شهرستان تغییراتی در کادر مدیریتی فرمانداری اتفاق افناده است که روند آن با تغییر مسئول دفتر فرماندار و جایگزینی حسین رضایی با حسن آذرمهری آغاز گردید.

در ادامه ی تغییرات نیز چندی قبل آقایان حسین رضایی به عنوان بخشدار مرکزی گناباد،کاظمی به عنوان مسول دفتر فرماندار و همچنین عاشوری به عنوان مسئول دفتر امور اجتماعی و انتخابات معرفی شدند.

براساس خبرموثق نیز به زودی حجازی به عنوان بخشدار کاخک حکم خواهد گرفت.

شماره مطلب : 11510
زمان انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

تعداد و درصد گرایش سیاسی نمایندگان مجلس نهم + جدول و نمودار

 

 

 

جبهه متحد 36 نماینده، مشترک متحد و پایداری 52 نماینده، جبهه پایداری 18 نماینده، جبهه ایستادگی 18 نماینده، مشترک متحد و ایستادگی 28 نماینده، اصلاح طلب 13 نماینده و...

امید - با توجه به لیست‌های ارائه شده گروه‌های مختلف در دور اول و دوم انتخابات، گرایش سیاسی نمایندگان مجلس نهم به صورت زیر می‌باشد:


ادامه مطلب ...

شلیک اشتباهی دو گلوله توپ آموزشی در اصفهان

عکس:: / دو گلوله توپ آموزشی از مکان نامعلومی به اشتباه شلیک شد/ یکی از گلوله‌‌ها در حوالی سیتی سنتر این شهر و دیگری در پارک شهرک سپاهان شهر اصابت کرد/ خوشبختانه این واقعه تلفات جانی در پی نداشت

به گزارش«نسیم»، "حسینعلی حاجی دلیگانی" عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شوای اسلامی؛ در تشریح جزئیات حادثه امروز چهارشنبه اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر، گفت: طبق اطلاعات به‌ دست آمده ظاهرآ امروز مانوری برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخیص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخری در سپاهان‌شهر اصابت کرده است.

وی افزود: اینکه شلیک توپ‌ها از سوی کدام واحد نظامی بوده هنوز مشخص نبوده و در حال بررسی است.

 

ادامه مطلب ...

بیشترین دغدغه دانشجویان برای دیدار رهبری ۹۳ چه بود؟

بیشترین دغدغه دانشجویان برای دیدار رهبری ۹۳ چه بود؟ / پایگاه KHAMENEI.IR در گزارشی نظرات دانشجویان در خصوص فراخوان سال ۹۳ "اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکاتی را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟" را منتشر کرد

به گزارش «نسیم»، پایگاه KHAMENEI.IR گزارشی از فراخوان نظرات دانشجویان در سال ۹۳ را منتشر کرده که این گزارش به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

آیت‌الله لاریجانی: گره‌زدن همه مسائل به مذاکرات و رفع تحریم‌ها اشتباهی فاحش است

آیت‌الله لاریجانی: گره‌زدن همه مسائل به مذاکرات و رفع تحریم‌ها اشتباهی فاحش است / رئیس قوه قضاییه گفت: نباید در مقابل دشمن طوری سخن بگوییم که گویی همه کشور وامانده، واقعیت اینگونه نیست/ در فضایی که نظام خواسته بیگانگان را سبک و سنگین می‌کند اینگونه صحبت‌کردن درست نیست

به گزارش «نسیم»، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جمع مسئولان دستگاه قضایی کشور گفت: گره زدن همه مسایل به مذاکرات و رفع تحریم‌ها اشتباهی فاحش و راهبردی است.

وی افزود: در فضایی که نظام دارد خواسته بیگانگان را سبک و سنگین می‌کند اینگونه صحبت‌کردن درست نیست.

آملی لاریجانی تصریح کرد: نباید در مقابل دشمن طوری سخن بگوییم که گویی همه کشور وامانده است واقعیت اینگونه نیست.

رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش عده‌ای برای تحریف شخصیت و راه امام و ارزش‌های اسلامی غیرقابل گذشت است.

وی تأکید کرد چگونه است که برخی که خود را مدافع راه امام معرفی می‌کنند از مخالفان راه امام دفاع می‌کنند و به آنها اجازه نشر گفتار خود را می‌دهند.

رهبر انقلاب: "تحریف امام" انحراف صراط مستقیم ملت ایران است

  

 

  

 

رهبر انقلاب: "تحریف امام" انحراف صراط مستقیم ملت ایران است / حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با تبیین ۷ شاخص اصلی اندیشه ایشان فرمودند: خطر تحریف اندیشه امام بعنوان یک هشدار باید در گوش مسئولان و شاگردان قدیمی ایشان تلقی شود

 

ادامه مطلب ...

سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور

سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور ، صبح امروز یک شنبه  در نشست هماهنگی مدیران کل امورروستایی و شوراها و مدیران صندوق کار آفرینی سراسر کشور که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد ، ضمن تشریح طرح مشارکت اقتصادی روستاییان در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا ، از توافق آن معاونت با صندوق کارآفرینی امید به منظور آغاز عملیات اجرایی طرح مذکور در کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور، وی با اشاره به اهمیت حضور و تاثیرگذاری مردم در همه ی صحنه ها و عرصه ها گفت : باید زمینه حضور اقتصادی مردم در فعالیتها را فراهم کنیم . مادامیکه مردم در فعالیت های اقتصادی حضور پیدا نکنند ،‌رسیدن به نرخ رشد اقتصادی 8 درصد در کتابها باقی می ماند.
رضوی در ادامه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر لزوم حل مشکلات اقتصادی باتکیه بر توان داخلی افزود : باید هم به خود مردم و هم به نقش ریزپول های آنها در توسعه اقتصادی کشور توجه کرد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور همچنین تصریح کرد : مقرر گردیده است امسال طرح مشارکت اقتصادی روستاییان به طور آزمایشی در یک روستا از یک شهرستان در هر استان به اجرا درآید.
وی با اشاره به سازوکار و نحوه ی ارئه طرح متقاضیان جهت تصویب گفت : متقاضیانی که تمایل به شرکت دراین طرح دارند ،‌ نیازی به مراجعه به این معاونت نداشته و بایستی طرح های خود را به فرمانداری ها ارائه نمایند.
رضوی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 1500 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است ، گفت اولویت و شرط ما ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری می باشد.
وی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: این معاونت در سال جاری سه برنامه اولویت دار را در دستور کاردارد :
-      ارتقاء کلیه شاخصهای اقتصادی ،‌ اجتماعی و فرهنگی در برنامه ششم توسعه که به جد در حال پیگیری است
-      اجرای طرح مشارکت اقتصادی روستاییان در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا ، در یک روستا از یک شهرستان هراستان به عنوان الگوی توسعه پایدار همراه با توانمند سازی جوامع روستایی
-      تامین آب شرب روستاییان و عشایر کشور

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در نخستین روز از همایش سراسری فرمانداران

  

1394/3/9 شنبه

             انتشار متن کامل سخنرانی رئیس ستاد انتخابات کشور در همایش سراسری فرمانداران معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در نخستین روز از همایش سراسری فرمانداران به تشریح شرایط مدیریت سیاست داخلی و لوازم برگزاری شکوهمند انتخابات در اسفند ماه سال 94 پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در نخستین روز از همایش سراسری فرمانداران به تشریح شرایط مدیریت سیاست داخلی و لوازم برگزاری شکوهمند انتخابات در اسفند ماه سال 94 پرداخت.
بنابراین گزارش متن کامل سخنرانی مهندس مقیمی از این قرار است:
برادران عزیز، ما وارث ارزش های بنیادین هستیم میراثی که ریشه در تعالیم ناب دینی و سفارش و سیره حضرت امام(ره) و شهدای مظلوم دارد از این روی تکالیف و مسوولیت های ما با شناخت این میراث گرانسنگ بهتر درک می شود. انقلاب و نظام و اسلام امانت هایی در دست ما هستند و تلاش هایمان بایستی معطوف به حفظ امانت و اعاده آن به صاحب آن یعنی حضرت ولی عصر باشد. 
ادامه مطلب ...

افرادی که باید صلاحیت نامزدها را دنبال و اطمینان از اجرای آن داشته باشند؛ باید سالم و مورد تایید باشند

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در آغاز روز دوم نشست سراسری فرماندران و پیش از سخنرانی معاون اول رئیس جمهور نکات مهمی را در خصوص روند انتخابات پیش رو مطرح کرد که متن کامل آن منتشر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در آغاز روز دوم نشست سراسری فرماندران و پیش از سخنرانی معاون اول رئیس جمهور نکات مهمی را در خصوص روند انتخابات پیش رو مطرح کرد که متن کامل آن منتشر می شود.
بنا بر این گزارش متن کامل این سخنرانی از این قرار است: 
ادامه مطلب ...
WG

آیت الله نوری همدانی: حوزه علمیه باید حافظ نظام اسلامی باشد

آیت الله نوری همدانی: حوزه علمیه باید حافظ نظام اسلامی باشد

ایرنا/ آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: یک وظیفه حوزوی ما حمایت از نظام می باشد چون نظام اسلامی است ما باید به عنوان وظیفه اجتماعی حافظ و نگهبان آن باشیم .
به گزارش ایرنا، وی عصر یکشنبه در چهارمین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان امام خمینی (ره) و رسالت اساتید در حوزه دین و بین الملل در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفای قم، اظهار کرد: الان وظیفه داریم برای حفظ این نظام و تبیین آن در مقابل دشمن که سعی می کند با داعش و بوکوحرام اسلام هراسی ایجاد کند؛ سعی کنیم اسلام وانقلاب و ستون فقرات و ارکان این انقلاب را به دنیا معرفی نماییم. 
ادامه مطلب ...

10تا پست

از اینکه تند تند چند تا پست امروز گذاشتم پوزش می طلبم , چون باید 10 پست بشود که بعد ا ز 10 روز در گوگل شناسایی شود این وبلاگ .

اطلاعیه

از همه کاربران عزیز بخاطر مشل پیش امده در سرور بلاگفا عذر خوهی می نمایم . از اول اردیبهشت وبلاگ های اینجانب که در بلاگفا بوده است در دسترس نیست و این مشکل سور مربوطه می باشد .