برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

از "توت تکانی" تا"خود تکانی"/انتشار در گناباد 20

از "توت تکانی" تا"خود تکانی"

najjarialiامام جمعه محترم و معزز شهرستان گناباد شما قطعا اولین، بهترین و محکم ترین تکیه گاه جوانان و مردم این سرزمین که در زیر لوای ولایت فقاهت و عدالت  زندگی میکنند هستید؛
به نام خدا
از "توت تکانی" تا"خود تکانی"
شهدا شرمنده ایم
حسن نجاری
 

با سلام و درود فراوان به روح پر فتوح امام  شهیدان ، بنیان گذار انقلاب کبیر ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب و سلام بر تمامی شهدای انقلاب و دفاع مقدس که تمام وجود خویش را تقدیم کردند که اسلام بماند و ایران از گزند اسیب اجنبی در امان باشد .
شهدا ، پدر داشتند ، مادر داشنتد ، فرزند داشتند ، منزل و خانه وباغ داشتند، ماشین داشتند ، عشق داشتند و وجودشان پر از احساس بود .
در میان شهدا روحانی بود، کارمند و کاسب و بازاری بود، دانش اموز و دانشجو بودو...و همه اینده خوبی را ارزو میکردند ، مثل من وشما می زیستند.
شهدا میدانستند که اگر نباشند؛فقط خدا میداند که بچه یتیم و زن بی سرپرست وی چگونه باید گلیم خود را در این زمانه از اب بکشد .
شما گریه فرزندی که خبر شهادت پدرش را میشنوند دیده اید؟اضطراب رسیدن خبر شهادت یک جوان رشید که در یک عملیات بزرگ به لقاء الله پیوسته در وجودمادر ان شهید میتوانید تصور کنید؟
چگونه میتوان احساس کرد که مادری وجود و جسم بی جان فرزند دلبند خودش را ، که همیشه نفس و تپش قلبش برایش صدای امید و زندگی بود ؛امروز بی جان  و ارام در اغوش بگیرد!
چگونه میتوان درک کرد احساس دخترکی که متوجه شده است دیگر پدر ندارد ، دیگر بابا نیست که قوت قلبش باشد؛دیگر نباید منتظر نشست که بابا بیاید و او را ر اغوش گیرد؛دیگر از این به بعد با شتاب و علاقه به سمت دری که همیشه تجلی امدن بابا بود نخواهد دوید !و ....
ایا از دلهره مریض شدن بچه ای که فقط مادر دارد و پدرش در قید حیات نیست و انچه در دل مادر این کودک میگذرد اطلاع دارید؟
البته حتما اطلاع دارید!!!....
در اطرافمان خانواده شهدای زیادی با این اوصاف بزرگ شدند و قد کشیدند؛ تاوان سختی را دادند که تلنگری باشد برای انها که جامانده اند؛تا اسیر دنیا طلبی و جاه طلبی و رفاه طلبی  نشوند .
اری شهدا نه تنها وجود خویش را در طبق اخلاص بی منت برای من و تو و این مملکت اسلامی گذاشتند بلکه بار سنگینی را هم بر دوش پدر و مادر و همسر و فرزندانشان نهادند و نظاره گر نحوه تعامل و رفتار من و تو با  اماناتشان شدند؛ باری که کمر خیلی هارا خم کرد خیلی هارا گوشه نشین کرد و خیلی ها هم دق کردندو رفتند ؛ و اینک در میان ما نیستند؛نمیخواهم بعد ملکوتی شهید را به تصویر بکشم خواستم انچه در پیرامون ما در حال واقع اتفاق می افتد و من و شما و خانواده شهید دیده و میبینند تصور کنیم.
یک کلام؛شهدا، دنیا را به من و تو واگذار کردند که من و تو بمانیم و حافظ و ادامه دهنده راه انها باشیم، انها رفتند که دین بماند، ناموس بماند، حجاب بماند، غیرت و مردانگی رنگ نبازد ، شجاعت و حس انقلابی من و تو در مسیر دینار  و دلار استحاله نشود ، در برابر صاحبان قدرت و شوکت رنگ نبازیم ، به خاطر پست و مقام دین را نفروشیم، از ترس مدیر بالاتر برای احقاق حق سکوت نکنیم به خاطر حفظ حقوق چندرغازمان از حق نگذریم و از رانت و پارتی بازی و رشوه و اختلاص که همچون موریانه پایه های نظام اسلامی را سست میکند چشم پوشی نکنیم .
درد جانکاه مملکت من و تو اگر ساز و دهل و توت تکانی و...باشد یا نباشد که قطعا این نخواهد بود؛ برادرم ، خواهرم؛ امروز ظلم وستمی که از ناحیه چپاولگران اقتصادی و مدیران بی لیاقت که در سرزمین اسلام با بی تدبیری و سوء مدیریت خودشان باعث بی دینی، ولنگاری، اعتیاد، بی کاری، فحشا و بی ناموسی عده ای شده اندیا می شوند؛ بزرگترین درد جانکاه سرزمین من و توست و اینان خائنان به اسلام و انقلاب و امام و شهدا هستند .
امام جمعه محترم و معزز شهرستان گناباد شما قطعا اولین، بهترین و محکم ترین تکیه گاه جوانان و مردم این سرزمین که در زیر لوای ولایت فقاهت و عدالت  زندگی میکنند هستید؛
امام جمعه محترم قطعا از اظهار نظر های همشهریان  در فضاهای مجازی ازرده خاطر نشده و نمیشوید ، حتما میدانید که اینها از سر استیصال و ستمی که از ناحیه بعضی از تصمیم گیران و تصمیم سازان که در گذشته به جای پیگیری منافع جامعه اسلامی به دنبال منافع شخصی ، یا بی تدبیری ، یا بی مسئولیتی بوده اند، به شما پناه اورده اند و این فریاد انها نه از باب خدای نخواسته ضدیت با اصل مترقی ولایت فقیه میباشد ، بلکه در خواست استغاثه و رفع مشکلات و معضلات  بسیاری که درمسیر زندگی روزمره مردم قرار گرفته است  از جنابعالی به عنوان کسی که نماینده ولی امر مسلمین در زمان غیبت امام عصر (عج)میباشید را  دارند.
گزاف نباشد اگر بگوییم اسلام در خطر است اگر هوشیار نباشیم و با تدبیر  و همت عالی و انگیزه خدایی به کمک اسلام عزیز که همانا تلاش برای اجرای عدالت اسلامی و مبارزه با ظلم و بیداد ستمگران اقتصادی  اعم از ربا خواران دولتی و خصوصی و ویژه خواری خواص و مفسدین اقتصادی در سطح کلان نشتابیم ؛ به زودی این نعمت گرانبها و ذی قیمت ازادی و استقلال را که شهدا  و امام شهدا به ما داده اند را از دست خواهیم داد.
دشمن خوب میداند که چگونه جوانان مارا علیه اسلام،  علیه ولایت فقیه که ستون اصلی فقه و عدالت میباشد را هدف بگیرد .
ماو شما "خصوصا" باید فریاد ظلم ستیزانه مان همراه با مصداق های عینی و ملموس که مردم ببینند و بشنوند و نسبت به رسالت فقها و علما در امر فقه سیاسی امید وار تر شوند را در دستور کار خود قرار دهیم .
امروزه میبینیم که به فریاد های ظلم ستیزانه مبارزه با مفاسد اقتصادی که از طرف ولی امرمان اعلام و تاکید میشود ؛هیچ گونه اقدام عملی از طرف دولت ها نمیبینیم و این وظیفه روحانیت معزز که همیشه پرچمدار مبارزه با فساد و استعمار داخلی و خارجی بوده اند را بیش از پیش مهم جلوه میدهد .
امروز مردم منتظر اقدام های عملی و نتیجه ملموس مبارزه با هر نوع فساد هستند و این مبارزه را همانگونه که  حضرت امام خمینی (ره)از دهه چهل و دو اغاز کرد و امروز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری پرچمدار ان هستند و جناب عالی افتخار نظارت بر عدم انحراف از اصول و ارزش های انقلاب از جانب ولی زمان دارید  این مبارزه را در دهه چهارم انقلاب شما باید اغاز کنید که دوباره نسیم روح بخش جهادو مجاهدت ، ایثار و از خود گذشتگی حول محور ولایت فقیه افتخار هر فرد انقلابی باشد .
به امید پیروزی رزمندگان اسلام در  جنگ نرم در هر لباسی که هستند
والسلام علی عبادا...الصالحین
سرباز کوچک  اسلام – حسن نجاری
با احترام فراوان- حسن نجاری