برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

یاد داشت های حسن نجاری در رسانه ها

 

 

حساس ترین وظیفه شورای اسلامی چهارم روشناوند

روشناوند با جمعیتی منحصر به فرد در بین تمامی روستاهای تابعه شهرستان گناباد و داشتن بخش تولید و خدمات در حوزه های کشاورزی و دامپروری و جمعیتی جوان ومستقر در روشناوند بدون اینکه قصد تخلیه روستا را (مثل بسیاری از روستا های دیگر )ندارند و مصمم و با اراده ای پولادین آماده اند که روشناوند بزرگ را آن چنان که شایسته اوست بسازند .

به گزارش گنابادتایمز به نقل از وبلاگ روشناوند ، حسن نجاری مطلبی را در خصوص شورای اسلامی روستا نوشته است که در ابخش روستاها انتشار می یابد:

  
 

بر اساس قانون در روز ۱۲/۰۶/۱۳۹۲ شورای اسلامی روشناوند با دعوت بخشدار محترم شهرستان گناباد تشکیل جلسه خواهند داد و با انتخاب  رییس و نایب ریس و منشی برای شورای اسلامی روشناوند و عملا” دوره فعالیت شورای اسلامی از این تاریخ به مدت چهار سال کامل شمسی شروع خواهد شد .

حد اکثر بعد از یک هفته از اولین جلسه شورای چهارم که با حضور و دعوت بخشدار انجام خواهد شد ؛مهر شورا به فردی که توسط آراء اعضا به عنوان رییس شورا انتخاب شده است  تحویل داده خواهد شد . که از این پس ایشان بعنوان رییس شورای اسلامی روشناوند ؛هدایت و راهبری شورا را و مهر و تایید مکاتبات شورا را به سرانجام برساند.

و اما این پایان کار شورا و تصمیمات مهم شورا نیست .

 انتخاب فردی بعنوان دهیار روشناوند به مدت چهار سال از دیگر وظایف و اختیارات شورای اسلامی است این مهم را باید طبق قانون حداکثر تا پایان همین ماه انتخاب نموده و به بخشداری شهرستان معرفی نماید . که این فرد باید دارای صلاحییتهای عمومی و حداقل دیپلم باشد .

اهمیت دهیار

دهیار محترم هر که باشد باید در طول چهار سال با حضور مداوم و تمام وقت خود در دهیاری به آنچه قانون جزء وظایف ایشان شمرده شده است و اجرای مصوبات شورای اسلامی باید جامه عمل بپو شاند .

دهیار هرروستا بعنوان تنها فرد اجرایی آن رو ستا شناخته شده که می تواند مطالبات مردم وشورای اسلامی را از طریق مجاری قانونی  و رایزنی های مشخص پیگیری نموده و به سرانجام برساند .

 ضعف مدیریت و توانایی دهیار  در وهله اول ضعف مدیریت و تشخیص و انتخاب اعضای شورای اسلامی روستا خواهد بود که نتوانستند از بین این همه جوان وافراد تحصیلکرده و مدیر و عاشق خدمت فرد کار آمد را انتخاب نمایند .

در مرحله دوم ؛اگر دهیار بعنوان هرم مدیریتی روستا ضعیف عمل کند ؛ در مناسبات اداری در سطح شهرستان رسیدگی به خواسته های دهیار که نماینده شورای اسلامی و مردم روستا ست در اولویت بعدی قرار خواهد گرفت ؛ چون دهیار کار آمدی و توانایی و شجاعت لازم یا اطلاعات لازم را ندارد که از حقوق جامعه خودش برای رسیدن به مطالبات بر حق و قانونی مربوطه ؛دفاع نماید . و در این هنگام  قدرت و توان مردمی که این دهیار نماینده اجرایی روستای انان است ؛ در اذهان ضعیف و فاقد استراتژی مدیریت و آینده نگری تشخیص داده خواهد شد . و دهیاران توانمند دیگر روستاها امکانات و تسهیلات و لوازم پیشرفت را برای روستاهای خود جلب نموده و افراد صاحب دهیار نا کار آمد و ضعیف ؛همچنان محروم از حقوق اجتماعی خویش خواهند شد غ چرا که کسی نیست با آگاهی و تسلط به قوانین و استفاده از نفوذ شخصیتهای با نفوذ سیستمهای اداری و غیر اداری و مسلط در امور شهر استفاده کند . و این بخاطر انتخاب نادرست اعضای شورای اسلامی روستا بود ه است .

اهمیت ویژه دهیار در روستای در شرف شهر شدن روشناوند .

نکته ای که باید عزیزان شورای اسلامی دوره چهارم روشناوند توجه داشته باشند ؛این است که :

روشناوند با جمعیتی منحصر به فرد در بین تمامی روستاهای تابعه شهرستان گناباد و داشتن بخش تولید و خدمات در حوزه های کشاورزی و دامپروری و جمعیتی جوان ومستقر در روشناوند بدون اینکه قصد تخلیه روستا را (مثل بسیاری از روستا های دیگر )ندارند و مصمم و با اراده ای پولادین آماده اند که روشناوند بزرگ را آن چنان که شایسته اوست بسازند .

روشناوند با شور و شعوری که در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۱ و انتخابات حماسی ۱۳۹۲ از خود بروز داد ؛ نشاندهنده عقلانیت و حسی حماسی در خلق حماسه است .که انتخاب اعضای شورای چهارم نتیجه همان حماسه سیاسی است .

اعضای شورای محترم روشناوند در دوره چهارم باید بدانند ؛ روشناوند بزرگ با توجه به استعدادها و نیازهایی که دارد در دوره های قبل به آن صورت که در خور و شان مردم روشناوند بوده است ؛ امکانات تولیدی ؛فرهنگی ،اقتصادی ؛رفاهی  جلب و جذب نشده است ؛البته ایجاد ورزشگاه و  درمانگاه و ساختمان دهیاری ا زکارهایی است که توسط دوره قبل انجام شده و این قابل تقدیراست . ما به این که در چه دوره ای کار شده یا نشده کاری نداریم و دنبال مقصر نمی گردیم ؛ ما با نگاه به آینده که اینک فرصت انجام ان را داریم باید کمر بندها را برای خدمت به روشناوند و مردم متدین آن به کار گیریم .

عزیزان شورای اسلامی روستای روشناوند  با اعتمادی که مردم روشناوند به شما کردند ؛ از این اعتماد استفاده کرده و برای انتخاب دهیار ی مناسب و کار آمد وقت صرف کرده و از کسانی که احتمال می دهید می تواند برای روشناوند تلاش نمایند و نماینده خوبی در دفاع از خواسته های بر حق آنان در مجامع تصمیم گیری و تصمیم سازی  شهرستان با شند ؛ دعوت کنید و از آنان بخواهید که این مهم را قبول نمایند .

طوری نباشد که خدای نخواسته از روی اجبار و اکراه که کسی پیدا نشد و یا قبول  نکرد که دهیار شود ؛ مجبور به تعیین فردی ضعیف و نا کار آمد در مسند دهیار قرار دهید. باید به دنبال شناسای افراد قوی بود ؛ با آنها صبت شود و آنها را قانع کنید که این مسئولیت را قبول کنند .

فراخوان بدهید ؛ کسانی که احساس می کنند می توانند  کاری قوی انجام دهند ،خودشان را مطرح کنند و از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب نمایید .

فرصتها را از دست ندهید ، خیلی زود می گذرد . در خدمت به مردم کوتاهی نکنید . حتما” برای انتخاب دهیاری مناسب باید چندین جلسه با مطلعین و کارشناسان مختلف روشناوند در هر زمینه ای که فعالیت می کنند ،از نظر آنها در معرفی فردی توانا کمک بخواهید ؛ امورات مهم را به تنهایی انجام  ندهید ، مشورت بگیرید .

روشناوند کارهای زمین مانده و مهم فراوانی دارد که باید انجام داد .

البته می دانیم که اعضای محترم شورای اسلامی روشناوند که بعضا” تجربیاتی در این زمینه ها دارند بهتر از ما نسبت به این موضوع حساس خواهند بود ؛ و این مطلب از باب ادای دین و تکلیفی در جهت روشنگری مردم و خواص همشهری خودم  ارائه نمودم که عذر بنده را خواهید بخشید .

و اما شرایط مطلوب که دهیار روشناوند باید داشته باشد :

۱ –  ایمان و توکل بخدا داشته و اندیشه خدمت در سال حماسه اقتصادی را به خوبی درک و فهم کرده باشد .

۲- عامل زمان و فرصت را که مردم در اختیار او بعنوان خدمت گذاشته اند را یک فرصت طلایی و الهی برای خدمت به مردم بداند .

۳ -شجاع ، با تدبیر ، کارآمد ؛آگاه به  حیطه وظایف دهیاری و مسلط به امور اداری در شهرستان  باشد .

۴ – حتی المقدور دارای تحصیلات دانشگاهی باشد .

۵- درای روحیه افراط و تفریط نباشد

۶- جزء افرادی که روشناوند را که همه جزء یک خانواده می باشند را با عنوان بالای ده ؛پایین ده ،فلان طایفه و گروه و جناح نداند و به این مسئله که روشناوند با همه آنچه در او هست باید پیشرفت کند ، اعتقاد داشته باشد .

۷ – به توانایی روشناوند و روشناوندیها در امور سیاسی ،اقتصادی ،فرهنگی ،گفتمانی  ولایت مداری و… ایمان داشته باشد .

۸ – اهل تبعیض و رانت و خودی و غیر خودی نباشد .

۹ – در راه هدف که همان خدمت به مردم و روستا می باشد ، در پیچ وخم های اداری به  تهدیدها و تطمیعها توجه ننموده و باقی ماندن در پست را به پیگیری شجاعانه و مدبرانه امورات مردم  ترجیح ندهد .

۱۰- بله قربان گوی بدون دلیل و مطیع محض مدیران و مسئولین نباشد ،و دارای رابطه عالمانه و مسئولانه و محترمانه اسلامی با افراد و مسئولین مافوق باشد . قدرت جذب آنها را نه از راه تملق بلکه از طریق اقتدار و عملکرد عالمانه و متکی بر خواست مردم  و پشتوانه مردمی  داشته باشد .

۱۱- رضایت الهی و رضایت مردم برایش مهم باشد .

۱۲- افق دید ش نسبت به روشناوند یک چشم انداز  شهری پویا بر مبنای توسعه و گسترش امکانات تولید و اشتغال همراه با تبیین و ارتقای بینش مذهبی و فرهنگی شهروندان داشته باشد .

۱۳- برنامه مدون برای رسیدگی به امور جوانان در زمینه های ورزشی ، فرهنگی ؛و ازدواج  داشته باشد .

۱۴- قدرت هماهنگی بین افراد تاثیر گذار در روشناوند و بیرون از روشناوند و جذب ایده های نو را داشته باشد .

۱۵ – قدت پیگیری مصوبات شورا و یا خواسته های مردم را از بخشداری تا مجلس شورای اسلامی داشته باشد .

۱۶- مسلط به  کامپیوتر و کار با فضای مجازی را داشته باشد .

۱۷ – ودر آخر مردم  دار باشد و ….

نویسنده : حسن نجاری

شماره مطلب : 1624
زمان انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۲

 

 

 

 

 

یاد داشت حسن نجاری در باره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

نامه سرگشاده جانباز معترض به انتخابات جمعیت جانبازانولی در هرصورت در این زمان خطیر باید آماده وگوش به فرمان ولی امر باشیم و هر گونه تحرک سیاسی و فرهنگی یا نظامی دشمن را رصد کرده و با اتحاد و یگانگی نیروهای انقلاب در برابر آن بایستیم . و این ایجاب می کند که باهم وحدت داشته باشیم.لذا با توجه به مسائل مطروحه فوق و ترجیح مسئله اهم بر مهم , بر آن شدم که از موضع اعتراض بر  روند انتخابات جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که توسط عده ای از جانبازان ولایتمدار و آماده شهادت قرار است اداره شود , کوتاه آمده و مسئله اختلاف در این اردوگاه انقلابی را که باعث تضعیف جایگاه نیروهای انقلاب وانقلابی می شود را کنار بگذاریم . وبرای عملی شدن اهداف این جمعیت تلاش نماییم .


 

نامه سرگشاده جانباز معترض به انتخابات جمعیت جانبازان

حسن نجاری -  اعضای محترم هیئت موسس "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی"!
پس از عرض ارادت و درود وسلام ویژه به محضر مبارک آقا امام زمان (عج) و نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای و سلام ودرود به سربازان و رزمندگان اسلام اعم از جهاد گران عرصه دفاع مقدس و جنگ نرم و سلام به شما که جزء یادگاران دفاع مقدس بوده و هستید و امروز حقیقتا" تکلیف را به حق در دفاع از ولایت و انقلاب در معرکه جنگ نرم و عرصه سیاست و فرهنگ که در تیررس مستقیم و مداوم دشمن می باشد, یافته ایدودر حال تدارک سازماندهی یاران خمینی و سربازان ولی فقیه زمان در این جبهه, بسیار هوشمندانه گام نهاده اید.
آفرین بر شما ,گام هایتان استوار باد در این نبرد نابرابر و شبیخون فرهنگی ؛ همان شبیخونی که ولی مان سال ها پیش مارا دعوت کرد که در جلو آن بایستیم و از فرهنگ اسلام وانقلاب دفاع نماییم ولی ما نه اینکه نافرمانی کرده باشیم , ولی نفهمیدیم که مسئولیت مان را چگونه تعریف نماییم , دشمن امروز از طریق نخبه های سیاسی و فرهنگی, رسانه های مکتوب و غیر مکتوب , فضای های مجازی و حتی از طریق دولتمردانمان در دولت تدبیر وامید در حال پیشروی به سوی مرزهای عقیدتی ,سیاسی , و فرهنگی مان می باشد , که نمونه ای از آن در مذاکرات هسته ای , وزارت ارشاد اسلامی , آموزش و پرورش, دانشگاه ها و بسیاری از دستگاه های اجرایی که هر روز با بی تدبیری ؛ عمدا" یا سهوا" عرصه را بر مردم ومستضعفین تنگ وتنگ تر می نمایند و با حرکتی خزنده و تاریک و مبهم نارضایتی را در وجود توده های مردم  ایجاد و با حیله ای دقیق و حساب شده که توسط سناریو نویس های لندن و فراماسون های داخی شان تنظیم شده است , اینطور به مردم حالی می کنند وخواهند کرد که علت عدم توفیقات در عرصه های داخلی و خارجی , جریانهای انقلابی و در راس آنها مقام معظم رهبری است.

  این در حالی است که پس از دوسال مذاکره پی در پی و نفس گیر و نشست و بر خاست های گوناگون با طرف امریکایی و عدم مشاهده ذره ای انعطاف و حسن نیت از طرف مقابل , همچنان در مقابل زیاده خواهی و ومکر و حیله آن شیطان بزرگ , دچار انفعال و تحیر شده اند و  دنبال راهی می گردند که این شکست وافتضاح سیاسی را به گردن جریانی و یا جایگاهی از جریان های مخالفشان بیندازند , ودر این زمینه افکار عمومی مردم را هم به طرق گوناگون به همان سمت هدایت می نمایند ؛ با این اوضاع که آقایان قدرت وشجاعت عذر خواهی از ملت رشید ایران و مقام معظم رهبری، این انسان آزاده و هوشیار که بار ها وبارها خطر مذاکره با شیطان بزرگ را گوشزد کرده بودند و گفته بودند که آقایان !من به شما اعتماد دارم و لیکن طرف مقابل قابل اعتماد نیست و در دهه های گذشته خباثت و دشمنی خود را نشان داده است. ولی آقایان فرنگ رفته و اوباما ندیده این حرف های آقا را شعاری بیش نمی پنداشتند و شجاعت عذر خواهی را ندارند.
وقتی که جایگاه ولایت فقیه را نمی دانیم , وقتی که نمی فهمیم ولایت مافوق عقل ظاهری ما می باشد ؛ این نتیجه اش می شود. چه خوب گفت معمار کبیر انقلاب که پشتیبان ولایت فقیه باشید که مملکت شما آسیب نبیند.
این ولایتمداری باید یک اصل برای مسئولین ما باشد که  متاسفانه نیست! هر کسی که از راه آمد می خواهد نظر و خواسته و روش خود را در حساس ترین و مهم ترین امورات کشور امتحان و آزمایش کند. و این خوب نیست ؛ ملت آگاه ایران اگر بصیرت انقلابی  و وولایتمدارانه می داشتند , که خام حرف های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم , که چرخ صنعت وزندگی مردم را به عدم چرخش  چرخ های امید و آینده پر از افتخار این کشور(سانتریفیوزها) گره بزنند , خام این حرف ها نمی شدند  و رهبری هم اجازه نمی دادند ولی  بخاطر خواست گروهی از ملت اجازه دادند که مردم هم با چشم باز و پیگیرانه این روند مذاکرات را ببینند و خود با غیرت انقلابی از تاراج علم وفن آوری کشورشان جلو گیری کنند , که اگر در سر چشمه می گرفتند , بهتر بود . واین زحمت به رهبری و مردم و دولت نمی افتاد.
ولی در هرصورت در این زمان خطیر باید آماده وگوش به فرمان ولی امر باشیم و هر گونه تحرک سیاسی و فرهنگی یا نظامی دشمن را رصد کرده و با اتحاد و یگانگی نیروهای انقلاب در برابر آن بایستیم . و این ایجاب می کند که باهم وحدت داشته باشیم.
لذا با توجه به مسائل مطروحه فوق و ترجیح مسئله اهم بر مهم , بر آن شدم که از موضع اعتراض بر  روند انتخابات جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که توسط عده ای از جانبازان ولایتمدار و آماده شهادت قرار است اداره شود , کوتاه آمده و مسئله اختلاف در این اردوگاه انقلابی را که باعث تضعیف جایگاه نیروهای انقلاب وانقلابی می شود را کنار بگذاریم . وبرای عملی شدن اهداف این جمعیت تلاش نماییم .
  با توجه به اینکه اینجانب تمام اهداف سیاسی, فرهنگی و اعتقادی خودم را در اساسنامه ومرامنامه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی می بینم و خودم هم که افتخار جانبازی را دارم و بوی باروت و روش استقامت و راه های رسیدن به پیروزی را با همین دوستان تجربه نموده ام , افتخار خواهم داشت که در استان خراسان رضوی نسبت به پیگیری امور این جمعیت اهتمام ورزیده و نیروهای ایثار گر را حول این محور که همانا محور ولایت فقیه ,قانون اساسی , وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) ,و خدمت به اسلام عزیز و مستضعفین می باشد را گرد هم آورده و مقدمات تاثیر گذاری و تحول انقلابی به سوی اندشه های الهی امام وشهدا و اندیشه های عزت مدارانه و حکیمانه رهبر بزرگ انقلاب و ولی امر مسلمین جهان را بوجودآوریم.

لذا خواهشمندم که با توجه به حساسیت فضای سیاسی و لزوم استقرار هرچه سریعتر شعبه ها ودفاتر جمعیت در سراسر کشور , این مهم را در جلسه آتی شورای مرکزی مطرح نموده و احکام ابلاغی را صادر نمایید تا کار ان شاءالله شروع شود.

ومن الله التوفیق– حسن نجاری – کارشناس ارشد علوم سیاسی – جانباز 25% جنگ تحمیلی

گفتنی است نویسنده یاداشت فوق طی چند روز گذشته پس از برگزاری کنگره و انتخابات شورای مرکزی "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی"  اعتراضاتی را ناشی از سوء برداشت نسبت به شیوه برگزاری این انتخابات و نتایج آن ایراد و درفضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

بنام خدا

نقش دستگاه قضایی گناباد وپویایی گفتمان نقد مدیران شهرستان

امام علی (ع):

"اگر رعیت‌ بر تو به ستمگری گمان برد، عذر خود را به آشکارا با آنان در میان نه و با این کار از بدگمانیشان بکاه، که چون چنین کنی، خود را به عدالت پروده‌ای و با رعیت مدارا نموده‌ای. عذری که می‌آوری سبب می‌شود که تو به مقصود خود رسی‌ و آنان نیز به حق راه یابند".

شکایت جناب دکتر مسلم رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گناباد از پایگاه خبری گناباد تایمز قبل از اینکه یک پرونده عادی به نظر رسد ؛از دیدگاه جامعه؛عوام و افراد تاثیر گذار در فضای رسانه می تواند زور آزمایی مدیران و صاحبان شوکت ومکنت با رعیت و ذهن پرسشگر جامعه باشد .

دستگاه خدمتگذار و اسلامی قضایی که براساس فقه مترقی شیعه همیشه فعال وپویا بوده و در خیلی از مواقع ملجاء و پناهگاه مظلومین بوده وخواهد بود ,در روند رسیدگی به پرونده ها قطعآ قانون و رسیدگی براساس قانون برایشان ملاک خواهد بود . ودر اینجا ما نمی توانیم برای دستگاه قضایی تعیین تکلیف نماییم .

ولی یک مسءله که روشن ومبرهن می باشد ؛ کم سوبودن فضای نقد و روشنگری در شهرستان گناباد می باشد ؛ نقدی کوچک از مدیران ذینفوذ می تواند برای زمانی طولانی نقد کننده ومنافع جانبی اورا تهدید نماید حتی بدون دخالت دادگستری ؛ چرا ؟ چون نوع سیستم خدمات دهی و خدمتگذاری در شهرستان گناباد رابطه نزدیکی با نظر شخصی مدیران مربوطه دارد , ومدیران می توانند له یا علیه فرد یا افراد مورد نظر حتی بدون حکم قضایی و حتی بدون در خواست کتبی و جا گذاشتن مدرک وسندی ؛ بر فرد مقابل فشار آورده واو را در تنگنا قرار دهند .و منافع شخصی و خانوادگی یا طایفه ای مخاطب را تهدید نمایند .

بخاطر همین روند در شهرستان گناباد می بینیم که در زیر پوست شهر و محاورات خصوصی و پنهانی مردم بسیاری از اعتراضات و نارضایتیها از روند خدمتگزاری مسءولین شهر وجود دارد ولی همان افراد بخاطر جو بوجود آمده (واقعی یا روانی ) حاضر نیستند که این اعتراض را بیان نمایند . واین می تواند موجب ایجاد خفقان نقد از مسءولین و آتشی زیر خاکستر شود .

لذا با توجه به اینکه هر مسءولی باید خود را نسبت به جوابدهی به افکار عمومی یا افراد آماده نگه دارد و بیان نقد مدیران جزئ حقوق مردم ومخصوصا رسانه هاست ؛ نباید شاهد باشیم در شهرستان گناباد مدیران موجود یا اسبق نسبت به نقادان و مخالفین سریعا از دستگاه قضایی استفاده نمایند ؛ البته این حق هر شهروند می باشد , برای رجوع به دادگاه ولی مدیران می توانند برای رشد مطالبه گری رسانه های گناباد و رفع ترس و دلهره ایجاد شده از بیان حقایق که با خون مردم اجین شده است ؛ از مراجعه به سیستم قضایی و استفاده از قوه قهریه صرفنظر کنند .

در مورد جناب دکتر مسلم هیچ شکی وجود ندارد که منشا بسیاری از خدمات در گناباد بوده اند و مردم هم به همان میزان ا زحمات ایشان قطعا از ایشان ممنون وسپاسگزار می باشند یا خواهند بود , ولی ادامه این شکایت به نظر نگارنده نه تنها خواسته های احتمالی وحتی قانونی جناب دکتر مسلم را تامین نخواهد کرد بلکه شائبه عدم نقد پذیری ایشان در اذهان مردم نمود بیشتری خواهد داشت .

در هر صورت این حق ایشان وهر شهروندی است ؛ و تصمیم با خود ایشان است .

از دادگستری محترم شهرستان هم انتظارمی رود همانطور که تا حالا منافع  کلان جامعه وشهرستان و مخصوصا نقش هدایتگری و روشنگرانه رسانه ها برایشان مهم بوده است از این به بعد هم مواظب آسسیب نرساندن به فضای نقد و پرسشگری منتقدان  رسانه ای باشند .

البته ناگفته نماند که اینجانب هم از روش بعضا غیر منصفانه  نقد گناباد تایمز مصون نبوده ام ،ولی مصالح فضای گفتمانی نقد برای رسیدن به آینده ای بهتر و سعادتمند برای شهرستان گناباد ؛ که فضای نقد آن به مویی بند است ؛ برای من وهمه دلسوزان و نخبگان سیاسی اجتماعی شهرستان ارجح بر رضایت شخصی است .

و من الله التوفیق

حسن نجاری