برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

بیانییه شماره (1) حسن نجاری -کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی /نتخابات 90

بیانییه شماره (1) حسن نجاری -کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی

mail.google.comخدمات ادارات خدمت رسان و بانکها در شان مردم نجیب و بی ادعای شهرستان نبوده و سوء استفاده کنندگان از فرصتهای ایجاد شده برای ذینفعان به نفع خود در حال شناسایی بوده وبه موقع به مردم معرفی خواهند شد .


بیانییه شماره (1) حسن نجاری -کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی

جناب حجه الاسلام والمسلمین  دکتر رجایی

سلام علیکم

نماینده محترم مردم گناباد وبجستان :

سلام ! خسته نباشید !

در دوره دهه چهارم انقلاب مردم وخصوصا" نخبگان گناباد تصمیم گرفته اند این بار نماینده خودشان را تنها نگذارند ٰشما چه بخواهید وچه نخواهید بعنوان نماینده مردم گناباد عزیزید وبزرگ .

عزیزید از آن جهت که در کسوت روحانی و برادر شهید می باشید وبزرگید از ان جهت که نماینده مردمانی بصیر وآگاه  بوده ومردمان بزرگ را نماینده ای هم شان خود می خواهد !

نماینده محترم مردم گناباد و بجستان: مواظب رانت خواران و ویزه خواران و کسانی که در طول سالیان سال بد جوری اعتبارات دولتی را در بخشهای کشاورزی -دامداری -صنعت -خدمات ضایع کردند ٰ باشید .

-اگر می خواهید بتوانید صادقانه به مردم خدمت نمایید از همین الان با حلقه های قدرت وثروت سنتی ومدرن شهرستان نشست وبر خاست نفرمایید .

-جناب آقای دکتر رجایی :

زمزمه های مظلومیت قناتهای خشک شده روستاهای گناباد وبجستان -نگاههای ملتمسانه جوانان بیکار منطقه -درختان خشکیده براکوه - سرگردان بودن جوانان مرندیز ویونسی وسردق وفخراباد وجزین و زین آباد و خروش وفروغ جوانان متعهد وپر تلاش پسکلوت - این نتیجه های زایش حلقه های قدرت وثروت و دوران رکود تفکر و بالندگی از یا دتان نرود .!!؟؟؟

نماینده محترم شهرستان : خدمات ادارات خدمت رسان و بانکها در شهرستان در شان مردم نجیب و بی ادعای شهرستان نبوده و سوء استفاده کنندگان از فرصتهای ایجاد شده برای ذینفعان به نفع خود در حال شناسایی بوده وبه موقع به مردم معرفی خواهند شد .

- مدیرا ن و دست اندرکاران :

از تمام افرادی که در طول سالهای گذشته از رانتهای ایجاد شده در جهت منافع شخصی -گروهی -وقومی خود بهره برده اند  ٰدوری جویید که این باندها در حال متلاشی شدن هستند .که خدای نخواسته آسیبی به آبروی شما وارد نشود .

- استفاده از حسابرسان رسمی و کارازموده از خارج از شهرستان در جهت برسی راستی ازمایی چگونگی پرداخت تسهیلات یارانه ای و دولتی مثمر ثمر خواهد بود .

حسن نجاری -کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی