برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

نامه شدیدالحن حسن نجاری به مدیر کل اداره راه وشهرسازی خراسان رضوی

حسن نجاری

مدیر کل محترم اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی


برادر ارجمند جناب اقای مهندس اخوان عبداللیان



سلام علیکم


احتراما باز گشت به نامه شماره 131144/24 مورخه 06/12/1392 آن اداره محترم و عطف  به نامه شماره 5743407 مورخه 12/11/1392 نماینده محترم شهرستان گناباد و شورای اسلامی روستای روشناوند در خصوص تقاطع جاده روشناوند با جاده بیمرغ به استحضار می رساند :

  ادامه مطلب ...

اختلال یک ساله در تلفنهای ثابت روشناوند و فریادی که شنیده نمی شود

اختلال یک ساله در تلفنهای ثابت روشناوند و فریادی که شنیده نمی شود چاپ ارسال به دوست
0
  

03

به گزارش پایگاه خبری گناپاhttp://www.gonapa.ws/content/view/5675/37/

ما خواهان مدیران با تدبیر هستیم 
از بس که پیگیر بودیم خسته شدیم واینک دست یاری به سوی رسانه ها دراز می کنیم  حدود یکسال است که تلفن های ثابت روستای 4000نفری روشناوند 900خط تلفن و 150خط پرسرعت از توابع شهرستان گناباد مشکل دارد واین اشکال به حدی است که مشترکین تلفن به شدت از شرکت مخابرات شهرستان گله مند بوده ودر حالی که چندین بار از طریق شرکت مخابرات گناباد پیگیری شده و هم از طریق فرمانداری شهرستان گناباد مثل اینکه تدبیر مدیران این است که روشناوند نیازی به تلفن ثابت ندارد و مردم باید همچنان نظاره گر بی توجهی غیر قابل تحمل مدیران باشند !


جناب مهندس ملک جعفریان در روزگاری که سرعت تکنولوژی گوی سبقت را از هر صنعت دیگری ربوده و مهارت دریافت هزینه خدمات از مشترکین شرکت مخابرات هیچ کوتاهی بران متصور نیست ؛ حدود یکسال است که از زمان هم کد سازی بخاطر اشکال در نرم افزار نصب شده در مرکز مخابرات روستای روشناوند مردم از داشتن تلفن ثابت محروم هستند .و تلفن های آنجا یک طرفه می باشد . و هر چند وقت هم قطع . مشترکین خانگی ؛ کسبه محل ؛ درمانگاه ؛ بانک همه و همه هر روز شاهد و ناظر این مشکلات هستند ؛ وشرکت مخابرات هم انگار این مسائل برایشان بی ارتباط یا غیر مهم ؟ ! 

جناب مهندس ملک جعفریان کارگزار محترم دولت تدبیر وامید !: آیا صبر یکسال برای چند هزار انسان برای رسیدگی کافی نیست ؟ به چه زبان ویا روشی با ید مسءولین بفهمند که باید مشکل مردم ؛ آنهم مشکل چند هزار آدم حل شود ؟ 

آیا بعد از یک سال هنوز خبر خراب بودن تلفنهای روشناوند به گوشتان نخورده است ؟! اگر نخورده که وای به حال مدیران شهرستانی و اگر هم متوجه شده اید این بی تدبیری در نظام جمهوری اسلامی و ایجاد نارضایتی برای مردم در شان مدیر این نظام نیست و در مدیریت خود باید تجدید نظر فرمایید . 

لذا از ان مقام محترم که در ارائه تکنولوژی های جدید وبروز همیشه اول وسر آمد بوده اید وبن بست در تامین خدمات تلفن ثابت در این روستای بزرگ موجب احساس عدم کارامدی مدیران شرکت مخابرات شده است ؛ از ان مقام محترم تقاضا داریم که نسبت به رفع این نقیصه جدی ؛ دستور فرمایید اقدام لازم صورت پذیرد .

جمعی از اهالی روستای روشناوند گناباد