برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

دبیر جبهه حماسه گرایان خراسان رضوی - حسن نجاری

انتشار اولیه :۱۵/۲/۱۳۹۲

به گزارش خبر نگار سیاسی جبهه حماسه گرایان  خراسان رضوی امروز یکشنبه ۱۵/۲/۱۳۹۲ اولین نشست شورای مرکزی مجمع حماسه گرایان خراسان رضوی در مشهد تشکیل می شود .

حسن نجاری دبیر این تشکل سیاسی گفت :امروز این نشست به منظور تعیین و تبیین خط و مشی تشکل و ارائه نظرات شورای مرکزی در رابطه با انتخابات شورای شهر مشهد و انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود .

ایشان افزودند این مجمع براساس آمادگی و درخواست تعداد زیادی از فعالین سیاسی ؛اقتصادی و اجتماعی شهر مشهد در حال تشکیل است . اعلام آمادگی نخبگان سیاسی و اجتماعی جوان و دانشگاهی شهر مشهد

برای ایجاد حماسه ای سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و کمک به ایجاد حماسه اقتصادی حداقل در سطح استان خراسان رضوی می باشد .

مدرک و تخصص اعضای شورای مرکزی حماسه گرایان خراسان رضوی حداقل لیسانس با گرایشهای مختلف و حداکثر دکترا ی رشته های مختلف و متناسب اهداف و انگیزه های این تشکل می باشد .

آقای نجاری افزود : گرایش فکری اعضای مجمع؛ اصولگرایی می باشد .البته اصولگرایی با رویکرد گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و تفکرات حضرت امام (ره)و خواسته های مقام معظم رهبری  .و دنبال اصلاحات انقلابی هستیم ؛مبتنی بر آرمانهای اسلامی - شیعی .

 ایشان ادامه دادند :تلاش خواهیم کرد که با گفتمان سازی و تصمیم سازی که خواهیم داشت جامعه را به این سمت ببریم که سخت ترین کارها مسئولیت های اجتماعی باشد .گفتمان مدیریت اسلامی را بر اساس دولت اسلامی امام علی (ع) تعریف می کنیم . چون ملت ما ملت اسلامی است و بخاطر اسلام تا بحال از خیلی مسائل خودش گذشته است و اوج این از خود گذشتگی در دوران دفاع مقدس و زمان حال که شدیدترین تحریمها و حملات اقتصادی و فرهنگی دشمن را دفع می کند . در این دوران سر نوشت ساز باید مدیرانی در راس امور قرار بگیرند که خدای نخواسته خیال پول اندوزی و دست اندازی به بیت المال مسلمین را نداشته و حتی به فکر ان هم نباشد .

به حول قوه الهی شرایط را به نفع محرومین و مستضعفین جامعه گسترش خواهیم داد .

شرایط و امکان مدیریت حماسه ای را بوجود خواهیم آورد ؛مدیریت حماسه ای هم در امور سیاسی و هم در امور اقتصادی و فرهنگی . فرهنگ "حماسه خدمت" جان تازه ای در روح و کالبد انقلاب اسلامی خواهد دمید و دل دلسوزان نظام و قلب خانواده شهدا را شاد و روح شهدا و قلب نازنین اقا امام زمان را انشاءا... باحماسه خدمت شاد مان  خواهیم کرد .

حال که تنها یادگار "رهبری انقلابی" از  دوران جهاد و شهادت ؛هدایت کشتی پر از تلاطم و رو به پیشرفت انقلاب را تا بدینجا رسانده اند و هنوز افتخارشان این است که "من یک انقلابی ام"و با این روحیه حماسی و انقلابی مارا دعوت به حفظ این انقلاب و ادامه با نشاط این صراط مستقیم می نماید , مگر ما سربازان این رهبر فداکار و پر توان نبوده ونیسیم که خودمان را آماده جانفشانی در این راه روشن نکنیم ؟!! مگر ما نبودیم که با نیم کیلو جیره جنگی و یک قمقمه آب در شرایط سخت سرما و گرما در جنوب و غرب کشور در کوه ودشت و هور و باتلاق این سرزمین به خاطر فرمان و ندای الهی خمینی کبیر ایستادیم ؟!!

مگر ما نبودیم که بهترین داشته های خود وخانواده که همانا جان ناقابل فرزندان و پدران مان بود را تقدیم اسلام وانقلاب کردیم؟ مگر ما نبودیم که در شرایط سخت دهه ۶۰ به فرمان اماممان مدرسه را رها و در سنگرهای خط مقدم  جبهه ها مستقر شدیم ؟ الان هم همچنان مصمم تر ایستاده ایم ! نتیجه چه شد ؛ این همه عزت و افتخار برای اسلام عزیز .

اگر همین دوران سیاسی معاصر ایران را از زمان آقا محمد خان قاجار تا پایان دوره پهلوی  , همان دوران که شاهان این سرزمین از ضعف و زبونی و بی لیاقتی بسیاری از مناطق این ایران بزرگ را به  روسیه و انگلیس و فرانسه واگذار نمودند را یک مطالعه داشته باشیم  .

در قرن نوزدهم میلادی زمانی که اروپا با استفاده از منابع عظیم کشورهای جهان سوم به سمت تولید و پیشرفت می رفت همان زمان سفرای انها در ایران با سرگرم کردن شاهان بی لیاقت این کشور در حرمسراها ی داخل و خارج کشور ؛ سرزمین ایران را که از قفقاز و ترکستان تا خلیج فارس و از عراق تا مرزهای هندوستان بود را تکه تکه نموده و به  چپاولگران و زورمداران شرق و غرب واگذار نمود؟

بیاد بیاوریم قرار داد ننگین عهد نامه گلستان و ترکمنچای (جداسازی بخش وسیعی از شمال ایران)و امتیازات فرانسویها (حفریات شوش )و قرار داد 1907م (ایران به سه منطقه تحت نفوذ: جنوب تحت نفوذ انگلیس  وشمال تحت نفوذ روس و مرکز منطقه بیطرف 1287ه. ش )و امتیاز ننگین تالبوت (انگلستان امتیاز کل توتون وتنباکو را به مدت پنجاه سال در اختیار گرفت ) و قرار داد رویتر (شرکت انگلیسی استخراج همه معادن کشور را از ناصرالدین شاه گرفت) وهمچنین است قرار داد دارسی و قانون ذلت بار کاپیتو لاسیون .

اینها همه در همین دویست سال اخیر و  دوران صنعتی شدن اروپا اتفاق افتاده است . اگر نبود مقاومت و روشنگریهای علمای اسلام از جمله مرجع تقلید شیعیان آن زمان میرزای شیرازی این بخشش ها و دوران نکبت ایرانیان ادامه پیدا می کرد .که این استقامت اسلامی نتیجه اش مشروطیت شد و اگاهیهای دیگر علمای اسلام و در اخر حرکت حماسی و انقلابی و اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی و امروز بیش از چند دهه است که ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران در تحت فرماند هی مقام معظم رهبری که خلف صالح همان علما و مراجع انقلابی و آگاه این دوران سخت بوده به سرعت به قله های عزت و اقتدار ملی و اسلامی خود نزدیک شده است . و این را نمی توان شکرگزار بود مگر با حضور حماسی و انقلابی خودمان در همه صحنه های انقلاب و مخصوصا" حضور آگاهانه و حماسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا .

آری ما بوده ایم و هستیم و خواهیم بود . انشاءا...

و من ا...التوفیق