برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...
برای خدا کار کنیم

برای خدا کار کنیم

آنچه به ذهنم برسد که رسالتی در آن نهفته است خواهم نوشت :سیاسی ,اقتصادی ,اجتماعی و...

گزارش خبرگزاری فارس و مصاحبه حسن نجاری-انتخابات90

کاندیدای نهمین دوره مجلس در گناباد:
خلاء فقه، علوم سیاسی را غربی کرده است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: بیش از 90 درصد علوم سیاسی در دانشگاه‌های کشور غربی است.

خبرگزاری فارس: خلاء فقه، علوم سیاسی را غربی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسن نجاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گناباد اظهار داشت: 80 درصد علم سیاست در ایران غربی است و بیش از 90 درصد علوم سیاسی در دانشگاه‌های کشور غربی است و این به خاطر نبود فقه سیاسی است که باید اصلاح شود.

وی افزود: حلقه‌های قدرت و ثروت انسان‌ها را می‌خرند و این در حالی است که  کسی که دارای مدارک عالیه باشد ولی وابسته به جناح‌ها باشد و وارد مجلس شود نمی‌تواند برای مردم کار کند.

نجاری تصریح کرد: هر نوع سرمایه‌گذاری در کشاورزی و دامپروری کمک به تولید است و سرمایه‌گذاری برای این دو قشر ماندگاری آنها را در روستا بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: اگر امروز می‌توانیم در قالب نظام جمهوری اسلامی حرف بزنیم به خاطر این است که پابرجا بمانیم و لبنان و سوریه خط مقدم ما هستند به طوریکه اگر سوریه و لبنان را دشمن به زانو در آورند خیلی زود کشور درگیر جنگ می‌شود.

نجاری تصریح کرد: دموکراسی دروغی در دنیای غرب وجود دارد و دموکراسی غربی از آنجا دروغ است که نظام جمهوری اسلامی قطعا با رای مردم بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه سوء استفاده از شهدا و ارزش‌ها برای تبلیغات کار درستی نیست گفت: باید تصمیم‌گیری‌ها درست شود بیت‌المال باید در جاهای مناسب استفاده شود و در جاهایی که لازم نیست جلو آن گرفته شود.

نجاری با اشاره به وام‌های ارائه شده نیز گفت: نگاه‌ها در مورد این وام‌ها کارشناسی شده نیست چون جوانان توان بازپرداخت وام‌ها را ندارند.